Chance The Rapper – Coloring Book MIXTAPE REVIEW

Listen: https://www.youtube.com/watch?v=eedeXTWZUn8

Chance The Rapper returns with a new mixtape fusing the sounds of jazz, hip hop, and gospel.

More hip hop reviews: http://bit.ly/1jzW8wW

===================================
Subscribe: http://bit.ly/1pBqGCN

Official site: http://theneedledrop.com

TND Twitter: http://twitter.com/theneedledrop

TND Facebook: http://facebook.com/theneedledrop

Support TND: http://theneedledrop.com/support
===================================

FAV TRACKS: BLESSINGS, SAME DRUGS, NO PROBLEM, HOW GREAT, FINISH LINE / DROWN

LEAST FAV TRACK: ALL NIGHT

CHANCE THE RAPPER – COLORING BOOK / 2016 / SELF-RELEASED / JAZZ RAP, CONSCIOUS HIP HOP, POP RAP, HIP HOUSE, 5 AUTOTUNED KANYES SINGING THROUGH A SIMULTANEOUSA HEART ATTACK.

7/10

Y’all know this is just my opinion, right?

Comments

Sad Penguin says:

Red Flannel but a 7????

Paul White says:

I think you completely missed the point of this tape. It shows that chance can make whatever type of music and make it sound good and people will like it. That’s why there are features like future and lil Wayne. Even with all night he threw together a cheap piece of music and it still sounds good

TheAustralian Loser says:

“Five auto-tunted Kanyes singing their way though a heart attack simultaneously”. I will use this quote when i break up with a shit girlfriend

Ezequiel Morales says:

All night I’ve been drinking all night I’ve been drink all night

LFTE Beats says:

all we got was amazing

BeenieBombYT says:

People forget that 5/10 is average. Not 7.
7/10 is solid, that’s good.

Reece Schrock says:

I think its poppier than acid rap mainly with the mumble rap sound Influence

Dsp _Spankme says:

I loved music is all we got but it’s opinion and I can respect that

John Smith says:

Best teeth in the game…but worst hair period

connor farrell says:

Why does he hate Kanye smh

Nihal Shetty says:

Five auto-tuned Kanyes, huh? Now there’s a weird image.

Haha Haha says:

Coloring book gets a 7/10 but acid rap gets a 6/10? Ok…

YIDDO Nat says:

One of the first times i’d have to disagree with you, Coloring Book combines many different music genres very well and is great to listen to.

Sammy Wells says:

Chance “actually raps” 6/10
Chance “preaches to god” 7/10

fungolious says:

what about the dram sings special??

YuKnoOFFICIAL TM says:

way better than Kendrick. Kendrick is overrated AF

Owen Andersen says:

obviously this guy isn’t from chicago so he doesn’t get any of the references lol

Kullen64 says:

Why doesn’t Chance make any physical albums? It blows my mind that someone’s entire career is built on mixtapes.

Loa Ding says:

Is there anyway to contact you?

chocolatewheelchair says:

Oh that’s the guy from the kit Kat candy commercial! Cool! He’s so funny and dresses like a kid

Alonso Guadalupe says:

Shut the fuck up you faggot

Devon C. Castro says:

Omar if you watch this just know I still think his head is fucking bald and I still want to throw Justin Bieber at his house

Sparrow says:

I mean for me this atleast an 8

BaxsStudios says:

U melon headed shit head gave this a damn/10 but damn a damn/10????? Dip u fagg

Charles McBrian says:

Ur gay cuz u didn’t giv this a ten

Raymond Jayliss says:

“5 autotuned Kanyes singing their way through a heart attack” LMAO

ethan butler says:

this man does not like chance

Fizzle Fleet says:

acidrap isn’t on anything I can’t find it a lot of acid rap songs are blocked on YouTube

Grape Culture says:

Here cause fantano linked to it

CrisppoStuff says:

How Great and Angels are the best songs on the mixtape imo.

Çağlar Genç says:

boi all night is lit

GeorgeRen says:

I found it overly religious but that’s probably just me

LordDisneystore says:

“It’s not, like, amazing, but he definitely starts the album off with a lot of energy.” Stop talking shit or I unsub. Take it down.

Jake H says:

I personally would give it a 8.5/10 as pretty much every song I really enjoy

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!